Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських рис. Філософський зміст казки

яяяя5 клас. Конспект уроку №3

Тема: Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських рис. Філософський зміст казки

Мета: охарактеризувати казки про тварин як один із найдавніших різно­видів казки;

розкрити гуманістичний зміст казки «Фарбований шакал», моральні цін­ності, втілені в ній;

розкривати поняття «мандрівний сюжет» на основі порівняння індійської казки та казки І. Франка «Фарбований Лис»; розвивати навички порівняльного аналізу;

виховувати повагу до народної творчості, підтримувати стійкий інтерес до казки як до художнього твору повчального та розважального характеру; фор­мувати всебічно розвинену особистість, прищеплювати інтерес до духовних надбань людства.

Обладнання: підручники, ілюстрації, дидактичний матеріал, презентація, мультфільм

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

…Одною бровою підморгує на людей, немов дає їм знати: та чого ви, братики, смієтеся? Адже се не про бідних баранів, вовків та ослів мова, а про вас са­мих з вашою глупотою, з вашим лінивством, з вашою захланністю, з усіма вашими звірячими примхами, забаганками.

І.  Франко

ДАЛІ-5 кл. Конспект уроку№3. Зарубіжна література

 

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s